Sunday, June 03, 2012

20 Facts about inchik BF

Assalamualaikum..

Terfikir ini barang masa SMS dengan si Melati @ MiraCassan  :D

1. Kami kenal masa saya tengah praktikal di salah satu lab QEH 
2. I used to call him SIR :)
3. Declare : 11.01.11
4. Masa awal perkenalan *pheiii!* saya guna Maxis dia guna Celcom. Meseg sampai hari-hari reload.
5. Lepas declare pernah hantar 2 hazelnuts cadburry dan 6 slices kek SR yang berbeza.
6. Tempat dating first time : Secret Recipe Centre Point.
7. 1982 (Him) 1990 (me) : u do the maths..
8. Dia berbangsa melayu bisaya saya berbangsa dusun murut brunei *okeh brunei saya tipu*
9. Dia orang tenom saya orang keningau
10. Sebulan selepas couple dia jumpa Auntie sama Uncle di papar. dan satu-satunya boyfriend yang auntie & uncle berkenaan.
11. Dia tidak romantik tapi saya lebih selesa macam tu *geli bah kalau over*
12. Dia lebih suka panggil saya budak kecik instead of syg
13. Saya suka RnB tapi dia tidak suka.
14. Dia tidak suka saya pakai make up. Hari tu pkai eye liner pegi orang kawin lepas tu mau jalan dengan dia. dia cakap " pegilah kasi bersih tu muka dulu"
15. Dia suka mengejek dan saya kuat merajuk.
16. Song that remind me of him is Geisha - Tak Kan Pernah Ada
17. first time jumpa family dia masa Raya ke-5 last year.
18. Dia jumpa family saya masa hari raya tahun lalu. Lupa hari raya ke berapa.
19. Saya belum pernah hadiahkan dia apa-apa tapi dia sudah pernah bagi saya baaaannyaaaakkkk barang including a ring.
20. paling romantik dia pernah buat (soalan si mira) :  Masa raya tahun lalu dia ckp dia tidak jadi datang papar masa family saya dari keningau datang kononnya sebab jauh. Dia di tenom. Tiba-tiba muncul depan rumah dengan senyuman. And i was like :) *BLUSHING*

 Kami sangat banyak perbezaan yang susah untuk saya letak di sini tapi perbezaan itu yng menguatkan hubungan kami. Dengan perbezaan itu kami mampu bertolak ansur dan lebih mudah untuk belajar tentang diri masing *apa seja aku merepek ni *

P/s : Mengambil masa untuk buat ini. Siap boleh lipat kain. Heheh.. BTW thank you siapa yang baca, Boleh tinggal komen tapi jangan menyampah. Miraaa!Siap sudah kau? Saya mau baca!!!


Baca ini juga :D

~~> http://merahduniamira.blogspot.com/2012/06/20-facts-about-me-him.html
~~> http://luckykeroppi.blogspot.com/2012/06/20-fact-about-me-and-my-boy.html
~~> http://kakawani.blogspot.com/2012/05/20-facts-about-my-jejaka.html
~~> http://imgettingoldandimhappy.blogspot.com/2012/06/20-facts-about-me-and-mrhubby.html
~~> http://icahya.blogspot.com/2012/06/20-facts-about-me-and-him.html

4 comments:

miss J said...

naaaaa
cgu rona sama cgu razali berkenan sudaa sama ur punya mr boyfie... hahahahaha
bila lagi von mau bg kad jemputan...

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahahahha..lama lagi ni dyg.. hahahhaha mun ada.. nnt auntie bg jua sma mama mu tu. hehe

Amiirah-Cassan said...

okay ini paling terbaik gia ni , ihhhh ! sweet ah dia kasi surprise tu , maka hampa2 suda kau tu kan ? ekeke :P

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahhaha iya bha hampa ah.. maka kami msg2 ni.. Dia ckp dia tgh duduk2 tgk tv. Next time la pegi sana.. tiba2 drg auntie panggil skali sa tgk sna sda dia d luar senyum2..

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template