Monday, June 11, 2012

10 Cik dan Encik Wasaber


#1. Namanya Kaka Udie! Nama glamer : Maksu Bella
Tempat saya meluah. Selalu kasih nasihat BAEK PUNYA *buat gaya dafi* Pandai main gitar. Kaka udie ajar saya main gitar bha. :D Kami belum pernah jumpa tapi mau jumpa kalau tiada aral melintang. Kan kaka udie!! 


#2 Ini si Melati! 
Selalu text dengan dia. Kami ada sharing session tapi it end up dengan idea buat entry dalam blog. Ok Ok nama dia Amirah G Cassan. Melati tu nama glamer jeew... Pssstt! Miraa saya suka ini gambar.. :D


#3 Si beybeh
Entah macam mana boleh kenal dia ni.. Haish.. beybeh : kaukah gepren si pulan? ku hengat lagi ini dialog? kami tidak pernah berjumpa ni. Time raya pun tidak pernah jumpa dia apa lagi time dia balik dari tawau. memang tidak pernah jumpa dia ni.. 


#4 Ini si Dato Ahmad Wawan.
Apa yang saya boleh cakap pasal mamat medic yang pandai melukis ni ialah first time jumpa dia kelmarin (Masa Si Kechiq kawin). Dia bawa kereta dari beaufort pegi KK ambik saya dengan si Beybeh. :D Sila tabik spring dengan dia. Dan ada moment melucukan antara kami. Wan? Kau mau saya mention di sini? Hehehehe


#5 Tim @ Che Ton
Belum pernah jumpa tapi dia pernah call saya *do i have to mention that?* ngeeee :D che ton ni belajar di UITM. Oh ya!kelmarin dia call saya suruh bagitau abang driver "drive elok-elok. Hujan kuat ni" 


#6 Dayang Farhanah Awang Mumin
Junior saya masa sekolah menengah. Dia GOOD GIRL tau. Saya start baca blog dia lepas saya tau yang dia juga salah seorang WASABER :D


#7 si encik Izwan Omen :D
WASABER pertama yang saya jumpa. :D Dia suka cri gaduh di FB. Berulang kali suruh saya lompat dari jambatan papar * pergah! berulang kali* dan yeeppp! Kalau tengok muka dia mesti teringat hairband polka dot werna hitam :D


#8 Aki @ Rexs
Dia punya nasihat perghhh! Boleh menangis raung raung wa cakap lu *sambil tepuk dada* ada sense of humor tapi semuanya benar belaka. Untuk yang tidak boleh terima kritikan mahupun nasihat membina disarankan jangan meluah dengan abang Aki. :D 


#9 saveq
Tidak tahu mana sudah dia ni. Lama sudah menghilang. Kuikuikui..  Saya tidak pernah jumpa dia tapi kiranya boleh satu kepala sama dia la. Saya tau real name dia tapi dia cakap jangan bagitau orang. Rasanya ramai sudah yang tahu pasal nama dia ni. Saya ja yang tertinggal jauh! kuikuikui..


#10 Khuzarida!
Saya suka nama dia. :D unik! Latest update dia d FB dia baru sampai dari penang! Welcome home khuza!! Suka tengok dia pakai tudung!Comel :D

8 comments:

izwan harjan shah kamarjan said...

cari gaduh kah hahahahahahaha..polka dot r. kirim salam polka dot hahahaha...

Orang Bukan Hantu said...

Naa, baru kau nampak macam mana aku kan. Kira kau sama si Beybeh beruntung la dapat duduk kereta sama aku. Hahaha.

*Jangan kau bagitau peristiwa lucu tu. Kita-kita ja tau tu.

-YB Dato' Ahmad Wawan.

Amiirah-Cassan said...

yuiiii , itu gambar yang paling WEIRD ku rasa , itu juga yang kau suka ah von , lalalala ~ hihi melati suka cerita2 sama c jenab :P hehehe nanti kita texting lagi ! hore hore !

Yvonne Iman Felicianus said...

izwan : hohoho.. Iya.. Tp polka dot paling manang juga la..

Dato : miahahahahah!! Kalau saya cerita nnt kau pingsan. Miahhaahahah...

Melati : hehehe..cantik saya nampak bha.. Msg ja klau teda kwn *trip femes *

KhuZa SunshiNe said...

eh..ada juga aku..tq sis..nama aku pelik kan, indak ku tau kenapa dikasi nama gitu..heheh
eya, bru smpai kk..siok,,

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahahah bergembira kau d sbah k.. Heheheh suka nama kau!

Zurina J. said...

nampak luar macam pemalu...

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahhaha.. mna ada pemalu.. biasalah mula2 jumpa belum berapa biasa lagi. nanti suda kenal bru bnyk ckp.hehe

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template