Wednesday, June 20, 2012

^____________________________^ itsmybufday

Assalamualaikum

pernah baca yang ini? Entry kali untuk yang ke 22 tahun. Yep!Hari ni birthday saya yang ke 22 tahun. Macam tidak sangka umur semakin meningkat tapi perangai masih macam budak ambil SPM yang deting di library trip budak genius baca buku.*kenapa macam pernah buat ni barang ni?* 


Kalau last year tangan saya penat reply setiap wish dengan ucapan Thank You. This year semua wish saya like dan mana yang saya rasa mau komen saya akan komen. So jangan terasa kalau wish anda tidak di komen. LIKE itu tandanya saya berterima kasih yang bebanyak-banyak *okay fail BM*

Dan juga kalau last year saya birthday di KL tahun ni saya birthday di SABAH. Tapi perasaan tetap sama sebab setiap tahun tiada celebration cuma wish seja which I appreciate :D Kalau 3 tahun lalu setiap 20 june tepat jam 12 budak rumah akan nyanyikan saya lagu HAPPY BIRTHDAY (April selalu nyanyi untuk saya) tahun ni tepat jam 12 saya dengan sukacitanya TIDUR :) dan handphone SILENT :D *sila marah bagi sesiapa yang text saya tapi saya balas 6 pagi tadi* Okay. this year macam biasa no cake *sekali lagi saya mengharapkan kek berbentuk kunci* just wish. Jerit kuat-kuat SAYA HARGAI UCAPAN HARI JADI ANDA UNTUK SAYA :D

terima kasih daun keladi!

Terima kasih untuk anda -anda *sekali lagi bm fail* yang wish di facebook mahupun di twitter *perasan femes letew*. Tidak sangka saya sangat femes sampaikan tidak menang tangan reply semua wish di muka buku *Sila rasa menyampah selepas baca ayat yang bermula dengan Tidak itu*

Nama saya jenab umur saya 22tahun.

Nampak gambar wajahku yang plain itu?Yup!Saya pegi kerja tidak pakai make up. so? (okey tiba-tibe mengencang.) Inilah wajah si budak 22 tahun. Macam biasa celcom bagi seminggu free call & sms tapi saya lupa list 15pax saya. wuwuwuwu. So siapa yang rasa mau saya call dan dengar menyanyi secara live *ikut kak adibah noor* bolehlah drop number fon di ruang komen ya. :p

Okay sekian saja sesi mengarut tajaan bernas dan tan chong motor sdn bhd.

Happy birthday to me!

p/s : Bang rambo tidak wish pun! Grr!

3 comments:

echaRierie said...

happy birthday bha ~
Smoga panjang umur murah rezeki.. amin ~

waaahh..sm kita pg ofis ala kadar sj..hehe..

frecylla may said...

Happy birthday vonn :D

Yvonne Iman Felicianus said...

echa ; bgus lg simple2 ja.. Hehehehe.. Oh ya tq echa!
May ; tq may ^_^

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template