Monday, August 15, 2011

Saya Seorang SUPERWOMAN

 Assalamualaikum

Saya agak kebosanan lalu ternampak N3 si miraaaaaaa dan si AKI si tukang karut...Jom!Saya mau ikut ini segmen.Mau kasih tambah tinggi diri yakin diri.Heheheh



Saya YVONNE IMAN RASYIDAH seorang superwoman sebab

1. Saya boleh menambah berat badan saya yang dulunya cuma 39kg seja.(Maksudnya saya kuat makan laitu)

2. Saya seorang yang mampu berangan bagaikan MINAH JENIN sepanjang hari :p

3.Saya paling sensitap sensitif berbanding kaca.Fragile kunu..

4. Saya seorang yang pemalu tapi mampu mengatasi perasaan malu dengan bercakap sendiri.

5. Saya boleh meminta maaf lebih dari 20 kali.Itu pun kalau saya yang salah lah.  ehek!

6. Saya macam si MIRAAAAA boleh online berjam-jam tanpa rasa lenguh atau bosan dan saya bukan pencinta kucing. (Huh?Apa kaitan?)

Last but not least (Yang paling tiada kaitan) Saya sudah rebonding rambut walaupun saya sudah nekad untuk tidak rebonding lagi..

NAH


9 comments:

Amiirah-Cassan said...

sa cintaaaaaaa yang numbur 6 ! hahahaha

Aki said...

Ok,sa suka yang nombor 1-6.. Hahahahaha.. :-D.. Sot oh kau Ebon.. ^_^.v..

Yvonne Iman Felicianus said...

Mira: Kita sama kan tu miraaaa...

Aki: hehehe fakta tu semua kalau kau mau tau..hehehe

nowriz said...

hihi.. sy suka yang no2 & no 4 ..:p

Pink Diva™ said...

Hmm No 5 ..really hard for me..hahaha!!

a-Me said...

Hmm.. I like no 1.. Hihi.. :P

Aemy Shamy said...

sy teringin mau tgk ko bercakap sendiri..hehehe :p

azurin ramli said...

pergh,no3 kita sama lah.hati fragile.so,handle with care ^^

Yvonne Iman Felicianus said...

Nowriz: Kau suka?Heheheh minah jenin ialah gelaran kedua saya :P


Pink DIva: Betul.Kalo saya rasa bersalah sama some2 saya akan berulang2 ckp " Sorry ah"

a.Me : Hehehe iya.. just imagine kecengkungan saya dulu skrg sa bole tembam..teka berat saya berapa..heheh

Amy : Heheh paling2 pun saya cakap gini : Von.Kau boleh tu.Tarik napas..jgn malu..jgn malu.."

Azurin Ramli: Heheheh sht fragile ah..p mna2 mau letak sticker handle with care d kepala..hahahah

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template