Thursday, August 04, 2011

As long as you there

Assalamualaikum

Mood yang tidak berapa okay! Saya mengelak dari marah tahap babun sampai antak kepala di dinding. Saya marah!Saya Sakit hati!Saya SENYUM..

Saya jenis WANITA yang dalam kategori tipikal Pelik.Iya TIPIKAL PELIK jadi jangan cari di ankol GOOGLE sebab ni kategori saya cipta sendiri , Saya macam perempun biasa yang ada boyfriend. [[rindu.mau jumpa.mau dating.p makan.Heheh puasa pula.]] tapi saya pelik (bilang si AHSYAW) sebab mula-mula saya faham kesibukan dia suddenly saya refuse to follow his way. I kept complaining about everything.  sorry dear!

Sekarang saya mau diam.Tidak mau cakap apa-apa.. Just go with it. Kalau rasa-rasa saya mau hentak kepala di dinding saya buat seja lah (Kalau berani) Saya malas mau cakap banyak tiada tandingan kesibukan si kawan. Nevermind dear biarlah kita tidak jumpa sampai tahun depan as long as you there!. I'LL TRY HARDER TO UNDERSTAND BETTER NOW.


"each day
and i
that i
kept it a secret
and it killed me
it’s time
to share what i feel inside"
Hehehe [[jiwang ka?Jangan muntah ah. Saya mau hentak kepala di dinding ni sebab tidak faham dengan diri saya sendiri]]


nota kaki: yang baca sila muntah sikarang.
Salam :)

3 comments:

Yen said...

hi yvonne, hehe..jangan ba hentak2 kepala d dinding, sakit tu.. :P

Cinoi Lavigne said...

ini merajuk ka apa ni

Yvonne Iman Felicianus said...

yen: heheheh ckp seja labih mna berani bt..skit bha tu silap2 sa ilang ingatan.heheh

Cinoi : hahahha makan ati punya cerita bha ni.hahahhaa

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template