Monday, August 01, 2011

Mom!!!

Assalmualaikum guys...

SELAMAT BERPUASA!!!


Okay! Hari selasa tu saya balik keningau sebab mummy saya admit di hospital. Saya sebagai seorang anak yang bertamadun pulang untuk menjaga ibu tercinta. Sejujurnya saya dan mumy tidaklah rapat sangat.Masa saya kecik dulu kami ada CRISIS yang saya sendiri rasa cukup untuk menjarakkan hubungan kami. Luckly hubungan kami mula okay semasa saya di tingkatan 4. Saya mungkin sudah mampu untuk berfikir dengan baik masa tu so saya pilih jalan untuk berbaik dengan mummy saya.

Berbalik kepada cerita di hospital tu. Saya tidak sangka saya dan mummy boleh bercerita kisah-kisah dia masa dia muda dulu. Yang paling penting dia mula suka dengan si AHSYAW. Habis sudah tugas saya jadi si AHSYAW yang akan bertindak lepas ni. (Macam ejan CIA ni kunu).  Masa di hospital baru saya terasa  hubungan ibu dan anak antara kami wujud. Guess what? Saya tau yang saya lahir jam 9.45 pagi pas tu berat saya 2,72 kg seja. Hahaha jangan hairan kenapa saya excited sebab benda begini sejujurnya dulu saya tidak tahu kalau hubungan saya dan mummy saya boleh diperbaiki (wah!ayat.). NOW I KNOW!YEAH!


I LOVE MY MOM!

6 comments:

mr_mrs mikko said...

slamat berpuaaasaaaa.
hihihi

Aki said...

Hehehe.. bagus la tu Ebon,ko sudah berdamai.. hehehe.. sa bestpren sama mama saya.. ^_^.v..

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahhaha..bagus la..bestfern lg tu..

Armstrong said...

Hey hey bloghopping here.

Hmm my mum and I actually nda juga rapat. Hmm, siok o kalo dapat cerita2 kan with mum kan.

Happy berpuasa yea. Heehe makan apa untuk sahur tadi pagi?

saveqmm said...

peewitttttt..

selamat berpuasa ebon..jan ko nakal~nakal sana...

Yvonne Iman Felicianus said...

Armstrong: siuk bha dpt crta2 sma mumy..kau pun try laaa..

Sabe: baek bos sa nda nakal2 ni..kau pun selamat berpuasa.. :)

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template