Monday, January 09, 2012

Hitz.fm

Assalamualaikum

Happy new year!Heee.

29.12.2011

#1
Mintak cuti tak tau malu!Nasib baik Bos saya tu baik hati.Kalau tidak kesunyian ahli keluarga saya yang menunggu saya datang menguruskan GAME untuk family day.Kuikuikui :D

#2
Balik Dengan FAFAAW. Dia balik tenom.Saya balik keningau.Jumpa family saya!yeah!Hmmm

30.12.2011

#3 Siang: Kami prepare everything untuk family day.

#4
Malam : Sesi tukar hadiah, sesi bergambar macam model, sesi games utuk kanak-kanak yang diatur oleh saya si cantik manis dan kakak. Sehingga terlupa si AHSYAW. Hohohoho :D

31.12.2011

#5
Malam terakhir di 2011. Semua orang sibuk main bunga api, main mercun, buat BBQ sambil tunggu mau mengira detik berakhirnya tahun 2011. Saya pula duduk di rumah dengan Nenek.Berbaring depan TV. Jam 12++ saya sudah tertidur.

azam?

Renew azam last year yg tidak tercapai.

So?

Sama jugakan AZAM.Yang penting benda tu tercapai atau tidak..

Nota kaki busuk : Azam 2012 yang baru SAYA MAHU KAWIN. NGEE~~

MACAM BIASA.TAJUK TIADA KAITAN DENGAN ISI. HEHEHEHE.
TAK TAHU AKU NAK LETAK APA TITTLE TU.

0 comments:

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template