Sunday, January 29, 2012

Aku.Kau.Kita



Ya!
Aku terasa hati dengan kau
Aku lebih suka kau yang dulu

Ya!
Aku akui!
Manusia berubah

Ya!
Aku masih keanak-anakan

Ya!
Aku masih mentah

Ya!
Aku tidak matang!

Tapi...
TERIMA aku seadanya sayang!

Ya!
Aku tetap akan sayang kau
walaupun dalam 30 hari
akan ada 3 4 5 kali 
AKU SAKIT HATI

Ya!
Aku tetap sayang
walaupun akan ada 5 6 7 kali
aku buat status MEMAKI dalam FB
sebab aku sakit hati.

Ya!
Aku tetap sayang kau
walaupun akan ada BERKALI-KALI 
si ITILY cari kau!

Ya!
Aku benci si ITILY
dia ada boyfriend 
TAPI
dia sibuk nak jaga boyfriend orang!

Ya!
Aku tahu bagi kau ITILY hanya kawan
TAPI
Aku juga tahu isi hati ITILY!

Ya!
Aku tidak ada hak untuk halang!
tidak ada hak untuk larang!
Aku girlfriend
Kau boyfriend
Kita belum menjadi KITA! ♥ 

Ya!
Aku tahu belum tentu kau aku punya
TAPI
aku harap aku dan kau akan menjadi
KITA! ♥ ♥ 


TAPI

Aku hanya mampu merancang!


Kalau ALLAH Tidak Menulis JODOH Kita Bersama

Macam mana aku mahu lupakan kau?

Lupakan KITA?


Nota kaki : Aku EMO!Sekian.





8 comments:

Cahya Qasehnya said...

ayat last paling tajam~
Chill kau gink.. :)

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahahaahaha.. Emo punya pasal ini!! Ayt last?yg nota kaki? :D

Amiirah-Cassan said...

huhuhuhu nice writing , masa2 emosi mmg boleh jadi satu ilham utk sesetengah orang , hehe

Yvonne Iman Felicianus said...

ya bha tgh mlm sa tulis ni siang bru msuk di belog.hahah gila.emo seja nda berenti.

Aki said...

pandai juga ko menulis oh kan.. mantap la ebon.. bulih jual ni.. :D

Yvonne Iman Felicianus said...

saya bersedih baini aki!hahhhahaha..

Aki said...

sa tau ko bersedih.. tu la sa puji ko supaya ko kambang sikit.. :D..

Yvonne Iman Felicianus said...

ikhlas ka juga ni?

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template