Wednesday, January 18, 2012

Cerita Dongeng!

Assalamualaikum.

Tuan rumah mahu cerita sikit ni.

Meh!dekat!!
Hari tu si TimTim ada post di pesbuk pasal 'Bekawan dengan Ex'. Okeh! Saya ada pengalam begini.Actually benda macam ni boleh ja tiada masalah.Tapi kalau macam situasi saya. Saya prefer untuk tidak bekawan disebabkan pengalaman saya memang tak boleh blah!Serius!!

MY VERSION

#1
Dia sindir kawkwa punya pasal kisah cinta terbaru kau sambil dia mengagung-agungkan diri dia yang masih mencintai kau padahal dia sudah ada ribuan cewek yang belum habis-habis di 'interview' untuk dijadikan penganti!

#2
Sibuk mau pinjam henpon semata-mata mau tengok gambar cinta baru kau dan habis kau kena sindir.

#3
Terror buat kau rasa bersalah sebab hubungan kamu putus.Padahal sama-sama salah!argh!menchik!

#4
Hari-hari bawa keluar dengan alasan lama tidak keluar sama-sama dan sekadar kawan.Tapi bila kau refuse habis cinta baru kau kena kutuk dengan kau sekali dia kutuk.

#5
Dari tidak merokok tiba-tiba terror merokok .

Okay!Senarai di atas bukan untuk mengaibkan ex-PRIA TERHEBAT.Cuma untuk share pengalam saya. Susah mau mengekalkan hubugan sebagai seorang kawan dengan si EX sebab benda-benda di atas berlaku.Tetapi kalau lelaki yang matang tidak mungkin dia orang akan berkelakuan sebegini.

Bak kata si AhSyAw

B.M.W

~ Best Men Win~

sekian.

nota kaki :
Jangan kamu marah saya buat N3 begini.Sekadar berkongsi.

2 comments:

KhuZa SunshiNe said...

bhya bkwan sama ex-bf/ex- gf
dan bkwn sama bf kita punya ex-gf..
kena bhati2 seja..
not all la, ada pgalaman juga..tp lama2 tu ok juga...bole tima jd kwn

Yvonne Iman Felicianus said...

Sa setuju tu khuza tapi sa prefer tidak la kali.sebab sa ni penjeles tahap dewa nnt bkwn sma xgf bf trus malar dia crta2 psl drg dulu ada yg mati lemas nnt :D. hahahhahah

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template