Wednesday, January 25, 2012

Sesi memanas bersama saya tajaan BERNAS :)


Assalamualaikum!

"Saya tidak peduli kamu semua mau gerak jam 5 dari rumah itu bukan masalah saya!"

Selamat pagi pak cik.Kenapa kau marah-marah awal pagi?Saya tekanan di sini sebab kau!Anda sedarkah itu?

"Saya potong gaji siapa yang lambat datang kerja!"

Pak Cik bukan kau yang bayar gaji saya.Kalau kau rasa-rasa mau teruskan begini tidak mustahil ramai yang quit dari ini tempat.

#Saya cuma training di sini.

# Tadi pagi saya datang 7.30am.Saya repeat 7.30 am!

#Kalau mau marah someone marah direct depan dia.Jangan depan saya.

#Saya suka keja macam  ni. Duduk-duduk 'jaga badan' tapi I REALLY DON'T LIKE THE ENVIRONMENT!

#i hate to see your bad mood face!Bida tauk!

#Maafkan saya mengumpat awal pagi!Siapa suruh kau pak cik cari gaduh awal pagi!

#Kenapa building ofis kami belum siap! Cik BOS sila siapkan dengan segera! *Bagi arahan macam bos sebab minta pelempang*

#Sesiapa yang baca doakan saya mampu bertahan sampai  tahap maxima!

#Awal pagi sila senyum jangan sebab kau bad mood kau bawa orang bad mood sekali dengan kau!

#sekian!sesi memanas bersama saya!

*Paling tidak bagus gaya saya!pedulik sana!!

2 comments:

Aki said...

ho ho ho.. bagus betul bos ko tu.. :-p

Yvonne Iman Felicianus said...

mimang!paling bagus ini aki..

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template