Tuesday, November 22, 2011

Pahit manis kehidupan.

Assalamualaikum.

BIla last saya buat entry? Ya.Lama dah saya tidak bercerita perihal kehidupan saya yang ada manis dan juga pahit.Saya kekurangan idea sebenarnya.Tapi selepas mendengar lagu Christina Perri - Thousand years terasa macam mahu bercerita kapada anda-anda yang sudi membaca dan meninggalkan komen ~Agak2 ada atau tidak yang membaca?~

Tertekan.
Ya.Saya tertekan.Saya menangis.Saya give up.Bila saya masuk website SPA8 dan permohonan saya tidak menepati kelayakan yang ditetapkan suruhanjaya.

Lebih sedih
Apabila semua orang push saya untuk buat something di luar kemampuan saya.Adakah saya perlu paksa para majikan untuk ambil saya bekerja untuk memuaskan hati semua?Saya hanya datang interview dan berharap si majikan akan call dan ambil saya bekerja.

Menahan air mata
apabila segala-gala mula diungkit.Dari A-Z.Semua dibongkar dan mematahkan semangat serta membuat saya terasa sangat menyusahkan semua orang.Lemas!

DAN

Alhamdulilah.
Saya dah dapat kerja atas bantuan dan pertolongan dari sahabat saya Kiko Pekerjaan yang lari dari kos yang saya ambil masa belajar dulu but who cares?As long as kerja itu halal dan boleh bagi saya duit untuk settle PTPTN saya. Terima kasih kawan.

Berharap
Semuanya akan okay dan saya cepat belajar untuk memeudahkan saya bekerja.Doakan saya kawan-kawan semua.

Lots of love!
Me :)

7 comments:

Liling said...

spa8 ? alah. lek laa. cuba lagi. sa banyak dpt tawaran. tapi sebab sambung study. nda ambil la.

apply,apply dan apply. sampai dapat.bulih tu.

btw follow u. sama-sama kita sokong blog sabahan ! hehe.

Yvonne Iman Felicianus said...

Maybe resdult kau okeh.Saya nda menepati kelayakan drg bilang.Ntah la bodoh sgt kali ni.hehe

Daddylicious said...

dugaan dan cubaan mmg selalu berdampingan.....

Liling said...

alaaa. bulihhhh. apply lagiiiii.


hehe. soryyy. sa sudah letak tu butang followers. hehe. =)

tq. =)

Yvonne Iman Felicianus said...

Suda sa follow..ini laini sa apply seja klo nda dpt juga.sa menarri2 sana jambatan papar.hehe

FarhaNezam said...

sometimes we cant always get what we want and we cant always reach the expectation.. the important thing is u got the job and its halal so work hard and all the best!
sorry i mumbling a lot hee..

Yvonne Iman Felicianus said...

thank u farhanezam.ya yr right.Bukan semua yg kita mau kita akan dapat kan..thanks :)

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template