Tuesday, November 29, 2011

Alhamdulilah...

Assalamualaikum

Saya mahu menaip lagi.

Kenapa?

Saja.Mau share kegumbiraan hari ini.

Hari tu 8.11 hari kecewa saya bila saya naik bukit then terturun dari bukit rendah di kawasan litar  tersebut.Keluar dari perut kereta berserta wajah yang sugul *Pftttt* dan juga kecewa sebab saya tahu saya gagal JPJ.Ah.Lemas!

14.11 sepatutnya ujian ulangan JPJ saya. Tapi Si kakak kerani call dan bagitau.

"Adik Yvonne.Nama kamu kena tolak sebab tempoh ujian JPJ kamu belum sampai seminggu"

Saya mengiyakan saja walaupun dari pengiraan saya sememangnya 14.11 ialah seminggu selepas kegagalan saya dalam ujian JPJ.
sekali lagi. AH.Lemas!!

29.11 iaitu hari ini saya dengan penuh keberanian cakap dengan pegawai JPJ yang hensem bernama ANDY.~lalalalal~

"Saya mau guna kancil boleh?Saya tidak yakin tu Viva." (ada sejarah dengan VIVA)

Luckily dia okay seja.Then bermulalah ujian JPJ yang buat saya terasa macam mau muntah, mau berak buang air besar.Then bila sampai turn saya. Saya excited sebab guna kancil. ~btw apa beza dengan Viva.Kereta juga kan~  akhirnya setelah berhempas pulas saya LULUS dan berjaya mendapatkan lesen P

BOLEH LEKAT DI KERETA SAYA YANG BELUM ADA LAGI


ALHAMDULILAH

^_____________________________________________________^

Saya dah start angan-angan..Hehehehe

MAU INI AhSyAw =)



Boleh lekat P di belakang dan depan kereta.Hehehe


p/s : Saya hitam sudahhh


Lots of Love
Me =))

4 comments:

mimi azureen said...

wahhh , bestla dpt lesen sda :)

Yvonne Iman Felicianus said...

iya.. Hehehhe..

Tawau WebTeam™ said...

haha evon napa ko hitam tidak guna aircond ka ya??

alahai siannya...

saveq

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahahaha..sa paling last ambik ni ujian JPJ.bepanas la saya..hitam suda..

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template