Friday, September 02, 2011

Hari ini dalam sejarah

Assalamualaikum.

Hari ini saya bertemu bakal mentua insyaALLAH.Tiba pada jam 10.Di ambil oleh encik ahsyaw di simpang seja. Nampak rumah dia.Sikit mati sebab telampau takut.Rupanya di rumah ada bonda dan adik-adiknya.
and then bersalaman dengan bonda dan si adik yang bongsu sambil berkata dalam hati.

'friendly giler die ni' (tiba-tiba keluar slang semenanjung)

Before ni saya dan si bogsu cuma contact melalui henfon (Ketak ketak bunyi ibu jari tekan semes) tiba -tiba Ayahanda balik dari sekolah dan menegur saya.

Mana tudung?

Saya hanya menjawab dengan senyuman paling manis di dunia.Nasib baik Bonda back up.Saya terus bangun menyanyi lagu k-pop 4 minute -hot issue. Okeh itu saya tipu. Saya sunyum seja. Si adik lelaki menangkap gambar saya dan si bongsu.Hampir mati juga sebab takut kelihatan dagu mahal (double chin) hak hak tuih! Si bongsu memberikan arahan

Pegi kau di belakang si ahsyaw.saya mau tangkap gambar.

Oleh itu saya terus menuju ke tempat yang diarahkan.(Gila skema bha ayat.tidak boleh blah betul lah!) Pas tu balik... dan si Ayahanda menegur lagi pasal tudung.The best part is saya dapat salam Ayahanda..Hahahah..okay siap sudah merapu ni. Jom tidurrr ^_____^





2 comments:

Elih Japahar said...

Kena baik seumur hidup dgn mentua tau :) bila mau kahwin ni hehe...

Yvonne Iman Felicianus said...

elih masi awal sila doakan ya..hahaha

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template