Thursday, June 09, 2011

Not Like the MOVIE...

Assalamualaikum guys.

Bukan semua benda dalam dunia ni kita boleh miliki. Agree? Dalam masa 3 minggu lagi saya akan meninggalkan MUCH. And I can feel the sad environment already. Everyone post on their status about saying GOOD BYE. GRADUATION. BALIK KAMPUNG and so on..  To be honest I am so SAD. :'(

Petang tadi saya pergi meeting untuk PTPTN dan Konvokesyen. Kami dapat penyata PTPTN dari MUCH. Baki dalam akaun saya ada RM590.70 lagi (Happy konon saya) Tapi bila itu orang cakap pasal konvokesyen saya laju-laju taip sms (Mau pengesahan Auntie konon).

Tadi jam 7.30 PM auntie saya call. Saya hampir menitiskan air mata (Main tahan-tahan nanti kuyak) bila auntie saya cakap "TIDAK PAYAH PERGILAH TU KONVO." .Nampaknya saya tidak akan datang untuk konvo. Saya tidak dapt jumpa kawan-kawan saya lagi Apa boleh buat saya hanya menurut perintah si auntie. Dia yang besarkan saya. Untuk membantah keputusan dia saya memang tidak berani. 

Wanted this so BAD :'(


Saya mau pegi konvo tapi tidak dapat. Saya bukanlah pelajar pandai tapi saya tidak juga bodoh sangat. Saya cuba tahan air mata tapi tidak mampu bertahan depan Kakak ALYND. Semua saya luahkan sama dia. Macam mana perasaan saya yang  betul-betul mau pegi konvokesyen. 

Saya mau minum kopi banyak-banyak supaya mati awal :P Hahahaha...

P/s: Tidak tau pa tajuk mau letak. Ngam-ngam dengar lagu katy perry. Letak ja laaaa....

Babai ol ^^ Saya happy sudah ni! (penipu besar)

6 comments:

Amiirah-Cassan said...

konvo suda ko ?? tapi ko nda dapat p konvo ko ???

Yvonne Iman Felicianus said...

Akan konvo tapi saya tidak dapt pegi. aiiii...garang2 pun dalam ati ada taman :'(

tiara dryden said...

nda pa. nti abl degree, time tu mesti mau p convo :). jgn sedih2 lg aa evon

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahaha..lama lagi kali ni mau ambik degree mau cr keja dulu.penat saya dtusy nda berenti xam.. rehat2 otak dulu.. tp saya tatap sedih..

CinoiLavigne said...

Kesiannya. Sabar jak la. X dpt pegi konvo mungkin ada benda lain yg lbh besar kau akan dpt.

Every clouds has its silver lining kan

Yvonne Iman Felicianus said...

Semalam seja saya menengis2..skrg saya ok sudag juga ni.. iy la kan Cinoi..thank u ah..thanku guys!!!

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template