Friday, June 10, 2011

Boleh kau bagi saya kau punya (My version)

Assalamualaikum

Saya ikut-ikut si AKI punya entry di belog dia. Time saya pun ada bha juga. Bagi biodata kunu. Siapa yang kena minta biodata perasan femes (macam saya) Penat saya menulis dulu tau. Dua tiga kali kasih koyak. senget sikit tulisan terus kena buang tu kertas. (Saya macam mau pengsan mengingat apa isi biodata saya dulu)

Here we go.... 

Nama penuh : Yvonne F
Kalau time saya dulu. Saya tidak macam si AKI kasih tau sampai nama moyang. Saya nama bapa saya simpan initial Daddy saya. (Cukup kunu dia tau nama saya)

Nama panggilan : Evon
Tukar huruf seja kunu maka sebutan masih sama

DOB/POB : 20 June 1990/ atas katil hospital
Belum genap kunu kalau ada kasih ikut umur berapa. Terus kunu POB bikin panas kunu menjawab gitu. macam apa seja

Orang disayangi : A dan keluarga
Kalau time tu ada yang saya ADMIRER initial dia seja kunu saya kasih. terus tidak lupa keluarga kunu. paling betebiat dulu

Orang dibenci : orang jahat . Orang gila
Dulu tidak tahu mau benci siapa. masa saya darjah 4 ada orang gila belajang skola saya tu lah kunu masuk golongan dibenci pheiiii

Makanan kegemaran : Masakan mama saya.
Maka jarang makan di luar dulu tu lah Yang tidak tau makanan apa yang saya suka.

Minuman kegemaran :  FnN
Tidak gila kah ni? Banyak bha FnN tapi yang mana satu. Betul-betul naif saya ow.

Warna kegemaran : Merah
Tapi tiada pun tanda-tanda suka merah, Barang semua warna pink. Penipu betul ni.. :P

Hobi: Menyanyi. mendegar radio dan menulis biodata
Suara macam serpiah aini. dengar radio kunu sebab dulu tiada internet terus paling tidak boleh BLAH.menulis biodata (jadi hobby sudah kunu ni)

cita-cita : Pramugari
5 taun saya simpan ni cita-cita. tapi  malar kena kutuk oleh kazen2-kazensaya! aiiii.

Kenangan manis : Si A tengok saya.
Ini barulah. kena tengok seja pun terus gembira kunu saya.

Kenangan pahit  : Jatuh Pokok
Dulu saya macam lelaki (saya 8-10) saya suka panjat pokok. Jatuh dari pokok.. punya sadap!!!!

Prinsip Hidup : Majulah sukan untuk negara
Saya lupa dulu apa prinsip idup. mangkali sebab saya budak-budak jadi prinsip idup saya pun saya tidak tahu apa barang itu. hahahaha


Siappp... berpeluh-peluh saya mengingat satu-satu apa saya tulis dulu.. siap sudah.. heheheh ENJOY AH!!!!!

Majulah Sukan Untuk Negara ^^

7 comments:

Fadzmie Mohamad said...

Masa saya sekolah menengah, teda benda macam ni. Sebab sekolah menengah saya semua boys. Haha. Last saya buat benda ni, masa sekolah rendah. Haha.

# orang lain buat salah, orang lain terima akibatnya #

Aki said...

hahaha.. c Evon sot.. :-p..

Anne Nurain said...

ahahaha...
lucu kan masa budak2 dulu..

ni aku pny biodata..

http://anne-nurain.blogspot.com/2011/06/boleh-kau-bagi-saya-kau-punya-nang.html

hohoho...

zureen said...

hahahhahaha! gila! punya lucu ko ni evon!

Yvonne Iman Felicianus said...

FM : saya buat ni dari skola rendah samapai skole menengah kunu..

AN: iya lucu gina ni kalo ingt.. (terus sa terasa mcm mau kc masuk kepala sa dlm beg

Aki : kau yang duluan... baca kau ni..

Zureen : hahahah.. kau buat juga bha zureen..mau tgk juga...

Cho said...

"Prinsip Hidup : Majulah sukan untuk negara"
huahuahua, ni mesti ko byk tingu berita sukan di tv ni kan von. hehe...

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahahaha..kalau tym sa skola menengah dulu saya selalu dgr tu c Hasbullah awang (sekarang HAJI).. sa suka...haha

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template