Monday, August 20, 2012

Al-Fatihah untuk dia :'(

Assalamualaikum

Kali ini saya menulis dengan hati yang sebak dan perasaan yang hambar. Semalam (19/8/2012) seorang yang bergelar kawan telah pergi meninggalkan kami. Al-Fatihah untuk Zulkernain Tempi.

Kami mula kenal masa kami di tingkatan 1 (2003). Berkenalan semasa orientasi sekolah dan disebabkan muka saya seiras dengan crush dia. Saya sangat tidak suka dia sebab saya rasa dia pelik tapi lama kelamaan ya i think i like him.

Yeah!i like him :D

i like him a lot

Haahahha lepas tu sudah tidak LIKE lagi masa form 3 sebab saya pindah sekolah. tapi form 4 saya pindah balik pergi sekolah lama dan kami sekelas :)

apa yang saya boleh cerita pasal dia ialah dia seorang lelaki yang baik dan kawan yang baik cuma saya seja yang jahat sebab setiap kali dia contact saya, saya tidak akan layan.

Pagi tadi saya dikejutkan dengan panggilan dari seorang kawan (faseha) bagitau saya pasal bad news ini dan dari pagi tadi sampailah sekarang saya terbayang-bayang muka dia,cara dia bercakap, cara dia makan.

Sebelum dia meninggal, dia pernah minta number saya dari member tapi saya larang member saya tu bagi. Sekarang saya rasa terkilan sebab tidak ambil kisah dengan permintaan dia. Saya tidak sempat minta maaf dengan dia. Saya tidak sempat untuk wish dia happy dengan girlfriend yang sepatutnya menjadi tunanganya pada bulan november ni.

"Zul! Saya mau mnta maaf dengan kau. Saya tahu dari saya bergelar si yvonne sayang sampailah bertukar jadi yvonne banyak salah silap sama kau. Dan yang minta number fon tu saya minta maaf juga. Sorry Zul. I wish i can talk to you right now. Terima kasih juga sebab sudi jadi kawan saya yang sentiasa mahu komunikasi antara kita. Semoga kau tenang di alam sana Zul.Amin "

Al-Fatihah
zulkernain tempi
1990 - 2012

assalamualaikum.

4 comments:

Fadzmie said...

Al-Fatihah untuk dia. Semoga ditempatkan dalam kalangan orang-orang soleh.

Yvonne Iman Felicianus said...

Amin.. thamk you fadzmie..

Dayz J said...

Takziah Von for the loss ;( Kenapa dia meninggal? Is it sakit?

Yvonne Iman Felicianus said...

dia accident. Sedekahkan Al-Fatihah ya babe.. dia seorang kawan yang sangat baik..

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template