Thursday, March 29, 2012

From Wasaber to Wasaber #4 (REPLY)

Ini bagi menjawab soalan si Kaka Udie



1)ceritakan cemana kamu bkenalan sama kaka udie ! -tunjuk diri sndiri-



Saya kenal si Kaka Udie dari CRB.Masa tu dia malar dengan Untanya.Pencinta UNTA yang setia bha kali si kaka udie ni.*jgn marah ah*


2) kamu agak2 , kaka udie ni bangse ape ? (kalau kamu tidatau la bangsa sbnar kaka udie)


Saya rasa dusun + bajau :) 


3) kamu sukak tingu ka muvee 'Ayat-Ayat Cinta' ? kalo iya , ctau kaka udie apa yg kamu sukak dgn muvee itu . :3

Andukk.kaka udie.Saya tidak tengok tu sebab saya gerigitan sama tu cerita.Hehehe *yya!Ya!saya bukan peminat cerita gitu.Betul-betul kurang tamadun kan saya*

4) kaka udie berzodiak apa ? [via mintapuji]

andangnya ni minta puji.Taurus bah kan :D

5) lengkapkan slogan ini , 'saya suka gitariscumil.blogspot kerana ...' [tida melebihi 120pp .

saya suka gitariscumil.blogspot kerana kaka udie ialah peminat UNTA dan dia baru keruar dari utan.Dengan background elmo dan ceritanya semua pasal cinta.Kbai!

apa macam kaka udie? okay kah? :D



1 comments:

She Odie said...

*tekidum-kidum tingu jwpn no1*
ekekekek ~
oke , pass ! :D

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template