Wednesday, March 28, 2012

Att : AMIRAH CASSAN (From Wasaber to Wasaber)

Cik Dekya :D nah!

Siapa paling saya sayang di WSB?

Hmmm...Semua saya sayang bha cik DEKYA cuma saya agak close dengan dirimu, si saveq, si omen si tim dan si Aki. yang lain-lain saya sayang juga bha!banyak bha kamu macam mana saya mau tag satu satu? *Ngam ka jawapan saya ni?*

Berapa lama sudah saya kenal kekasih hati saya?

Last year sayang.110111 declare :D

Siapa yang bawak I terjebak dalam kancah berbloging ni?
i think my bestfreind. KIKO PIKA TF :D

Saya rasa kau macam mana?
Sejujurnya i tot kau ni talkative sebab kau sangat friendly di FB & Twitter. Tapi bila kau cakap kau tidak sepetah di LAMAN SESAWANG gua agak terkejutlah :D. Meh sini gua nak habaq mai kat hang pasai belog cantik hang tu. Belog hang cantik sebab hang pandai edit dan mereka di sini dan di sana.Gua tak reti jadi gua selalu jeles dengan belog hang. Miahahahaa :D.Nanti gath gua nak jumpa hang. Nak bawak cakap macam dalam twitter :D. maybe kau ada pemalu sikitlah tapi saya tidak sure macam mana tahap pemalu kau :D

Harapan samaWSB sebagai WASABER

Sangat berharap saya dapat ikut gath dan dapat jumpa dengan para WASABER yang lain.Saya belum pernah ikut gath bha sayang-sayang semua.Lepas tu saya harap WSB masih ada 10 tahun akan datang :D





Love:
me :D


2 comments:

Amiirah-Cassan said...

niceeeeee ! hahaha yaaa betul ><" aku nda talkative ni kesiannn , menaip seja lajuu byk cakap huhu mgkin sbb i dono how to talk yang crap2 ni bah , huhuhu nnt lah kau ajar saya becakap byk2 k ! hehehehe ILY!

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahah lek kau mira.nnt jumpa sa banyak juga kau cakap tu :D

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template