Wednesday, February 15, 2012

Dia datang!

Assalamualaikum

1.Oh sudah lama!!
2.berbulan-bulan lamanya!
3.Encik AFRO tidak bagi nasihat.
4.kemudian datang pula si penyakit.
5.Penyakit gila siput babi!
6. Tapi saya tetap waras.
7. Waras dan waras.
8.waras untuk saya stop fikir yang dia cantik dari saya.
9.waras untuk percaya cakap incik AHSYAW
10.Waras untuk stop fikir negatif
11.Waras untuk percaya pada diri sendiri
12.Jadi saya sudah buat keputusan
13.Saya kena minta nasihat Encik AFRO
14.Walaupun saya masih waras
15.Takut-takut penyakit lama datang lagi.
16.Takut-takut air mata mengalir lagi
17.Takut-takut saya gila lagi
18. Muktamad!
19.Encik AFRO nanti saya cari kamu lagi.
20.Ok bai!



p/s : Nombor tiada function sebenarnya!

6 comments:

Aki said...

siapa encik afro.. siapa?? ha ha ha.. :D

Yvonne Iman Felicianus said...

miahahahahhaa......kau p tingu sermin!

Aki said...

silaka.. ada MR Afro oh.. :D

Yvonne Iman Felicianus said...

Hahhahaa....kan3!

Dayz J said...

Baca Mr Afro pun sudah dapat agak siapa. Haha

Yvonne Iman Felicianus said...

iya ka Dayz J?haahhaha

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template