Saturday, February 11, 2012

ketergugatan i

Assalamualaikum

Saya rasa tergugat

saya tengok profile picture dia

saya rasa dia cantik dari saya

saya buka wall AhSyAw

saya scroll pelan-pelan

Nov '10

Mac '11

9 April 10

Semua saya baca

last last saya rasa

saya mau kasih lemas diri sendiri

saya rasa macam mau minta pelempang

tiba-tiba

oh!tidak!!

AMPUS BERTEMPIARAN!

saya tergugat sebab saya nampak dia cantik pula dari saya tu!

Nota kaki : ampus is asthma :D

~ SEKIAN DAN TERIMA KASIH~

6 comments:

Lina said...

oh! jangan..makhluk Tuhan indah belaka..

Fadzmie Mohamad said...

Asma bertempiaran? Haha.

Yvonne Iman Felicianus said...

lina: :D ngeeee..

Fadzmie: iya..bertempiaran.hahahaha.

Aki said...

ha ha ha.. :D.. ko tu slalu pikir negatif.. baru brapa bulan ko tia dapat khidmat nasihat, datang lagi balik penyakit ko.. :D..

Azeanthy Paiman said...

oh please dont!u're pretty too..all human being is pretty..=)


already follow u dear,hit me ya=)

Yvonne Iman Felicianus said...

Aki : Iya bha kan sebab kau jarag sa nmpak di pesbuk ~Err actually laptop sa rusak~

@Azanthy

tq ^Oo^ kambang idung i :)

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template