Tuesday, May 10, 2011

5 minggu lagi :)

Salam...

Kalau saya habis belajar nanti apa saya mau buat?

1. Saya akan tidur sampai pengsan. Untuk qada' tidur yang 3 tahun tidak cukup-cukup..

2. Saya akan post di wall pesbuk saya ' Jangan sms/call saya sebelum jam 12 pm'

3.Saya dengan ini mengisytiharkan bahawasanya saya akan mencuba sedaya upaya untuk menjadi seorang insan yang solehah? hmmmm? *tidak tau pa cerita ni*

4. Saya akan mempersediakan diri saya untuk bertemu dengan keluarga si AHSYAW dan.. dan.. dan c FIFAAW 


sekian dan terima kasih kerana sudi membaca post minah jenin ni.. k..babai! Salam...

2 comments:

frecyllamAy said...

von, tdr smpi pingsan lg tu..hahaha..sy pn mo try tdr bgtu la..hihi..

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahha..teray la... mo balas tdur yang tidak sukup bha ni may.. :)

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template