Monday, April 11, 2011

~Paling di antara yang terpaling~

Entah bila last saya update blog. Saya tiada masa dan kalau pun ada masa saya tiada idea.. Tapi ini hari saya banyak idea.. Adalah 2-3 benda mau sharing.Entahlah siapa jak yang blowalking belog huduh saya ni... Anyway 4 those yang blogwalking saya punya blog terima kasih daun keladi okay.

1st story
Lokasi: Dalam bilik saya.
Masa: Around jam 1 pagi.

Mau dijadikan ceita saya, April and Lea bercerita2 entah pasal apa sudah tu..
Lea : Von, saya tidak dapat tidur. Saya lapar
Saya: Bha. Jom kita p makan.Tapi kita mau makan apa?
Lea: Saya ada meggi tapi saya mau meggi sup...
Saya: Aik.. c April ada meggi kari..Minta dialah....
April: (Mata puar-pura tutup) Lalalalalalaa...
Saya: Oi..melampau ko sana..
April:(buat muka paling bida...)

kami ketawa kunu ni.. Hohohohoo! Tiba-tiba pula hamba ALLAh ni bersuara... Kami ingatkan dia mengigau.. Kami ketawa lagi.. Tiba-tiba.....

Hamba ALLAH: Hoi!! pinjam kipas orang tu kasih baliklah. Bukan jadi hak milik kekal!

Apalagi kami 3 orang berpandangan sesama sendiri.Pelik. Kenapakah?Apa masalahmu perempuan?Wei, kalau saya ungkit balik ko cakap saya kaki mengungkit. Tu kipas roomate kau yang bagi pinjam sebab kau malar merempat dibilik kami. Roomate kau bilang

U gunalah dulu kipas tu. Ramaikan dalam bilik kamu. si __________ pun disanakan. Lagipun bilik kami tak panas sangat.

 Yang kau mengencang tu kenapa? Astagafirullah saya tidak layak untuk judge kau bha.. Tapi siapa tahan dengan mulut kau yang macam tu.Saya tidak suka untuk begaduh tapi kesabaran saya ada limit.

Lokasi: Atas katil saya
Jam: Around 7 am

Hamba ALLAH : Von...Von...
Saya: (Panggillah sampai mulut kau koyak.)

 Oklah..saya mengaku saya pun penjahat juga..siapa suruh kau jauaht sama saya.

2nd Story
Lokasi  : Kampus (Kleas parasite)
Jam : jam 2-3 pm

Kami tengah buat revision pasal parasite. Saya malar terangguk-angguk mengantuk punya pasal. Last-last saya keluar sama c Yun. kami duduk-duduk sana di kerusi di depan lab.

Saya: Yun,saya mengantuklah...
Yun: Jomlah masuk'
Shilea:Tidak payahlah masuk. Dia soal sorang2..
Yun: aiya.. susah sa mau menghafal last minute ni tau...
Saya and shilea: Jom kita p bwah kita masuk kalau sir sudah keluar dari kelas...

Sanggup kami tidak masuk kelas sebab kami mengantuk. Gila ko ni kan IMAN..semester 8 sudah ni.Kenapa kau macam budak-budak sudah ni...hahahahhahaha... Macam budak-budak..
Bak kata AHSYAW  budak kecik....

0 comments:

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template