Tuesday, April 05, 2011

Fairytale part III

Saya baru lepas sahur... Syukur alhamdulilah kenyang juga, Saya mahu ganti puasa. Ok... Cengini ni kali punya fairytale saya mau cerita pasal kesibukan yang melanda tuan unya belog huduh... Bak kata kawan saya

"Bapak susah giler nak lepak ngan kau ni. Busy jer memanjang"

Maaf ya kawan. Bukan sengaja tetapi ketahuilah dikau bahawasanya saya kini berada di semester 8 yang telah diREMIXkan olehh MUCH. Anyway, seperti minggu-minggu biasa saya sangat busy dan sangat penat. Saya macam mau gila sebab banyak sangat benda yang mahu diprepare... Saya mahu cerita sikit pasal rutin harian saya sebagai student ok...

7.30am = Kelas bermula
Assignment > presentation > test 1 > assignment > presentation > exam > test 2 > presentation > exam > assignment bla...bla....
8pm/6pm = habis kelas

banyak betul kerja kami. Saya penat!! tidak sabar mahu habis belajar pas tu saya mau kawin!!! hahahaha... Agak2 la IMAN ! Menanggis Auntie mu nanti... Huahuahuahuahuahuhauhauha.... tapi kalau ada yang masuk meminang saya okay ja sebab saya penat dah jadi bujang..pheIiiiii.. Angan-anagan minah jenin betul ko ah IMAN.. Melampau betul... Saya mengantuk lagi la mau tidur balik tapi ini hari jam 10am kami ada test 2... pas tu petang ada pula quiz... Bolehkah saya kuarkan otak saya anf kjasih tinggal di rumah... MUMMMMMMYYYYYYYYY... saya penat!!!!

Pas tu last night. saya ngan c AHSYAW bertalipaun..siuk2 kami beserita trus dia buat confession begagar juga saya dengar confession dia....Confesson dia berbunyi begini :

AHSYAW: Kau ni kalau saya telefon kau banyak betul kerja kau... Ada jak menganggu... Pas tu kau malar minta sorry bisuk dia kau buat lagi Siuk-siuk kita bercerita kau misti tanya kenapa saya diam. Sebab saya meu dengar cerita kau. Takkan saya mau menyampuk. Terus saya tiada mood mau bercerita...

Saya:

AHSYAW: nah. kau terus diam. Ini yang saya malas ni nanti kau kecik hati lagi sama saya.macam itu hari...

Saya: Ish! tidak lah mana ada saya kecik hati. saya ok jak bha ni...

AHSYAW : Ah.. tiada juga effect sama kita kan. Kita ok juga kan...

Saya: okay juga lah...

AHSYAW: Nah, tidak ikhlas...

Saya: betul lah.. Oklah bha tidak juga effect kita.. Oklah bah juga tu maksud saya....

tut..tut....tut...tut..


Tunggu punya tunggu.. Tidak kena talipau balik... Geram ni saya... ISH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saya send mesej : 

Hbis kdt? Bah gud nite ya!

Maka dalam hati berkata :

Ui, talipaun saya balik... saya masih terasa ati sama kau ini... kenpa kau tidak talipaun saya!!!!!

 Ah.. padulilah sana... Saya geram!!

Salam ^^


0 comments:

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template