Wednesday, March 16, 2011

EVERYTHING HAPPEN FOR A REASON

Salam peeps....

EVERYTHING HAPPEN FOR A REASON

What is really happen in my life nowdays? I really don't know what is happening.. Too much happening to me in my 2nd last sem.

1) Semua mau masam muka sama saya.. Adakah saya terlalu menyakitkan hati kamu??
2) Adakah sebab markah saya tinggi dari orang yang ajar saya, orang yang ajar saya tidak mau tegur saya?
3) Adakah bestfriend  saya lupakan saya?
4) Saya jahat sangatkah?

Mungkinkah saya terlalu annoying untuk mereka?
Saya cuba untuk jaga hati semua orang.. Tapi kenapa ni yang jadi?
Ada hikmah di sebalik ni semua kan..


Baiklaaaaa..
afta diz saya tidak mahu lagi....
1) Senyum sama semua orang
2) Minta ajar orang...
3) Menganggap si ____  bestfriend  saya.
Kawan biasa ja....
4) Terlampau jaga hati orang..


Bilang c AHSYAW:
" Jangan kita telampau baik dengan orang sebab dia orang akan salah sangka bila terlampau baik... Jangan terlampau jaga hati orang sebab dia orang tidak akan peduli perasaan kau. Lagi 1, jangan anggap dia orang tu kawan yang akan kekal. Kamu hanya berkawan sebab kamu belajar di tempat yang sama."

Baiklaaa AHSYAW.. saya akan cuba mempraktikan apa yang kau cakap ni ok?

Assalamualaikum
Babai Olls!

2 comments:

dydue A'eN said...

hehhee... sedang mengalami benday yang sama.

Yvonne Iman Felicianus said...

Susahkan bila benda macam ni jadi..gila... memang give up la sa mau bekawan..

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template