Friday, March 25, 2011

Cerita dongeng part 1

Beberapa hari ni saya tak update belog (Beberapa hari ke?).. Minggu ni memang susah untuk saya menghadap laptop sambil berfikir apa yang harus ditaip di dlam belog huduh saya ni. Dalam minggu ini, saya ada exam untuk mid sem. Huuuuuuuuuuu... Penat la study.. Intake kami special kes kunun...



FAST TRACK @ REMIX

Intake kami 06/2008 so sepatutnya kami habis bulan June..Tapi entah kenapa ni tempat saya study ni
masa bulan Feb/10 dia orang bagitau intake kami akan habis pada bulan 10/11. Pas tu bulan 01/11 dia orang bagitau jadual tukar,grad bulan June pulak dah. So imagine la untuk sem 8 sepatutnya 14 minggu dipendekkan ke 7 minggu. Memang kelam kabut study sekarang ni. Bulan reda lagi otak tu study dah ada exam,assignment, presentation.

Memang sakit kepala... Sekarang ni tinggal 3minggu lagi untuk habiskan sem 8.. Bila da masuk sem 9 tak taulah masih juga ka dia orang mau bbuat fast track.  Sem 9 ada 3 subjek ja tapi kami belajar 5 minggu ja.. Dipendekkan dari 7 minggu..  Kalau macam ni semau student berpotensi dapat stroke... huhuhuhuhu (Lecturer saya yang cakap)

Semalam sa YM sma c anu...

AHSYAW82: Ko ok?
nr_imandazzle: ok ja.. Kenapa?
AHSYAW82: Sudah habis belajar?
nr_imandazzle: Belum ada lagi beberapa bab ni mau belajar..
AHSYAW82: Oh iya? Bha belajar la ko ah..  Janji sama sa ko blajar rajin2..
nr_imandazzle : kalau tidak mau....
AHSYAW82 is typing

Saya tunggu...

tunggu....

tunggu...

AHSYAW82: Kalau tidak saya bgtau unt kau...

Nah kena blackmail bha saya.. baiklah ankol AHSYAW... saya study baik2 lah ni.... Saya janji.... Fokus la ni... terima kasih..sekian...


 Salam peeps ^^

0 comments:

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template