Monday, January 28, 2013

Disebalik hansel & gretel

Assalamualaikum

Hari tu pergi tengok wayang dengan Bang Rambo. Mau tengok Hansel & Gretel la ceritanya. Masa mau beli tiket tu, Bang Rambo tengok jam

"Awal lagi ni. Baru jam 10.45"

So saya pilih jam 12.10. Lepas beli tiket terus pegi makan. Sedang menunggu ketibaan air, saya tengok hanphone.

12.45PM

"Jam berapa kita tengok movie tu? 12.10 ba kan?"

 Bang Rambo angguk sambil makan sate.

"Jam saya 12.45 sudah"

 Bang Rambo tengok jam di tangan. Lepas tu ambil handphone.

"Ya ALLAH! jam saya mati." (Sambil tunjuk button yang untuk kesi gerak tu jarum jam terbonjol keluar dengan jayanya)

Tiba-tiba sampai pula minuman.

"Jadi macam mana ni?"

 Bang Rambo masi makan.

" Tidak best sudah mau masuk ni. Nantilah beli lain jam lagi"

Mau tengok jam 12.10 tapi beli tiket jam 12.16

Tiket 12.10 masih ada tempat saya. Belum guna lagi :


1 comments:

KhuJa KhuZa said...

andu ba,terpaksa beli tiket baru..

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template