Friday, October 05, 2012

I know you evon - inchik BF

assalamualaikum..

#1. Sembang kencang dengan bang rambo/inchik BF.

#2. Aku ckp "tak mau marah-marah sudah.Tak mau balik-balik tanya siapa kau mesej yang penting kau sayang aku"

#3. Dia jawab.. "Okay. But I know you very well dear" sambil buat smiley face.( Aku mula rasa macam mau gigit bang rambo ala ala puteri sarah gigit ammar. :p)

#4. "Aku cukup faham gaya kau. Hari ni kau cakap macam ni esok lain sudah kau buat. evon.. evon" Dia cakap lagi. Sambil geleng kepala

#5. PANNNNGGGG! aku tampar *okey cuma khayalan semata-mata*

#6. "Urghhhhh!" Suara Dinasor aku menjerit dalam hati.

#7. Senyum tidak terkata.

#8. Bang rambo senyum kegirangan. Lagaknya seperti Hero cerita tamil yang baling syiling ada sound effect.

#9. Dia tidak tau jenab punya blog. So aku kutuk dia habis-habisan umpama sailormoon mengalahkan kejahatan. *terlampau tengok tv*

#10. Okay tau boring. Kbai!


0 comments:

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template