Thursday, April 05, 2012

From Wasaber to Wasaber #6

 Assalamualaikum..
Hari ini entry ni untuk menjawab segala soalan wasaber khuzarinda.Nah klik sini


-macam mana kamu mengenali si khujaaa ?? describe me ( jujur ok ! )
Jawapan saya : Hmmmm..seingat saya macam kita kenal di CRB bha.Then main add di pesbuk berikut-ikutan di belog kemudian berfolow-folowan di twitter :D. Lepas tu mau describe kau saya belum ada idea macam mana mau describe kita belum jumpa lagilah sayang :D

- siapakah yang gelar aku khujaaa ? ( orang wasaber juga tu )

Jawapan saya : Sejujurnya sayang.Me dont know.tapi main teka ja la ah.Si omen kali :D

- apa warna kesukaan khujaaa ?

Jawapan saya : Purple!

- kalau aku bawa belanja makan, kamu mahu bawa aku makan mana ?

Jawapan saya: Full House di suria sabah tu.Mau try makan sana. :D

- kenapa kamu berblog ? siapa pengaruhi kamu 

Jawapan saya : Saya baca belog kawan then macam mau ada blog juga.B4 ni saya rasa saya ada 2 blog tapi saya lupa email dan password. Sekarang ini sejalah blog yang saya ada.Oh ya!kawan tu si Nur Afika T.Fauzi

Sekian. okay ka jawapn saya? hehe

6 comments:

KhuZa SunshiNe said...

cam na kau tau aku suka purple ni ? hehehehe... org yg gelar aku khuja bkn omen..tpi sorg ppuan bermula dri uruf N.. xD

Yvonne Iman Felicianus said...

Pernah baca di blog kau mau myvi purple..kak nija kali ah yg panggil kau khuja :D

KhuZa SunshiNe said...

yuuppp..kak nija yg pgil2 aku khuja..actually khuj ba tu..

Yvonne Iman Felicianus said...

@KhuZa SunshiNe:yeah!sa manang!hahahaha tba2 ni.klo drh miiraa baca msti kedapatn ni kan..hahahhaa

KhuZa SunshiNe said...

kalau aku tia silap, dia tau ba tu..xpa2.kalau dia tia tau.. dia tau dri sni..dia jjur juga tu ;p

Yvonne Iman Felicianus said...

hahahhaha..iya di ajujur jug atu..hehehe sayang kamu semua!!!

 
Iman's Blogger Template by Ipietoon Blogger Template